بوی بد 2020 در اینجا نحوه شروع 2021 با یک طرز تفکر جدید آورده شده است



آن جرقه را نگه دارید.  سال 2020 تقریباً به پایان رسیده است.

آن جرقه را نگه دارید. سال 2020 تقریباً به پایان رسیده است. (دانیل آکسنوف / Unsplash /)

وقتی دسامبر فرا می رسد ، طبیعی است که امیدوار به آغاز و آغاز جدیدی باشیم. اما اگر سال شما به اندازه سال 2020 برای شما بد بوده است ، خوب ، همه احتمال دارد که مشکلات ، ترس و نگرانی شما در اول ژانویه با شما بماند (احتمالاً یک خماری وحشتناک).

درست است که اعتصاب نیمه شب شب سال نو ناگهان دنیا را به مکان بهتری تبدیل نخواهد کرد و یا به همه گیر شدن پایان نخواهد داد. اما تغییر دیدگاه های شما در مورد رویدادهای گذشته واقعاً می تواند به شما کمک کند تا دوباره شارژ شوید و انرژی لازم را برای ایستادن برای دوازده ماه آینده به شما می دهد. در اینجا نحوه استفاده از شب سال نو به عنوان فرصتی برای استراحت و باز کردن آغوش خود برای فرصتی برای سال 2021 بهتر ارائه شده است.

روز سال نو را به یک آیین تبدیل کنید

از آغاز زمان ، مردم از هر زمینه فرهنگی دارای این تغییر بودند. به همین دلیل ما روزهای تولد را ترتیب می دهیم و بسیاری از برنامه های زندگی مانند دیپلم و ازدواج را انجام می دهیم. اما این سال به خصوص برای همه سال سختی بود ، بنابراین بیدار ماندن و نان تست کردن هنگام سقوط توپ ممکن است ضربه معمول را نداشته باشد.

در عوض ، با ایجاد یک آیین جدید ، 2020 را راه اندازی کنید. این می تواند هر چیزی باشد که شما بخواهید – از گذراندن روز یا ساعت های منتهی به مراقبه سال نو ، تا اجرای مراسم آرایش خود را با حباب اجتماعی خود.

“شما می توانید اقدامات نمادین مانند تجسم هدایت شده را انجام دهید ، جایی كه اجازه دهید انرژی مضطرب یا گیر افتاده شما از شما به داخل زمین جاری شود. یا اقدامات واقعی ، مانند بیرون آوردن نگرانی از صخره و دفن یا پرتاب در برکه ، “می گوید جودی آمان ، خانواده درمانگر و نویسنده کتاب نگران باشید ، من با شما خیلی کار کردم.

از این به عنوان یک فرصت خلاقانه برای بیان خود به هر روشی که دوست دارید استفاده کنید. اما هر کاری که می کنید ، نکته اصلی این است که بر کنار گذاشتن چیزهای بدی که در این سال متحمل شده اید و ایجاد فضای خوبی برای اتفاقات خوب متمرکز شوید.

یادآوری به معنای تجربه نیست

شناختن همه چیزهای منفی که سال 2020 با خود به همراه آورده است – مجموعه ای از آنها – برای حرکت به جلو مهم است ، اما این بدان معنا نیست که شما باید از آسیب های گذشته عبور کنید ، این به شما کمک می کند آنچه را که داوطلبانه پشت سر می گذارید درک کنید و بر چیزهای خوبی که می خواهید سال آینده بیاورید تمرکز کنید.

او می گوید: “شما بدون داستان احساس می کنید.” “و این محو می شود زیرا در داستانی است که شما رنج می برید.”

وی در سخنرانی خود درباره رفع گیجی عاطفی ذکر کرده است که یکی از راه های انجام این کار این است که به چیزهایی فکر کنید که امسال شما را ناراحت کرده و خود را به خاطر احساس بدتان ببخشید. با صدمه زدن یا تحت تأثیر قرار گرفتن درمورد خود قضاوت نکنید. پذیرفتن اینکه احساس کردن احساسی خوب است و آرامش خود را به عنوان احساس دوست داشتن (بغل کردن ، بوسیدن دست خود) به شما در پردازش این احساسات کمک می کند. حساب برای آزاد کردن آنها.

امان می گوید ، با این حال ، این می تواند دشوار باشد و مثبت ماندن باعث می شود احساس بی احترامی کنید. این امر به ویژه اگر شما یکی از میلیون ها نفری باشید که در سال گذشته شخص عزیزی را برای خود از دست داده اند ، صادق است.

وی گفت: “اما وقتی شما سخاوت ، مهربانی و عطوفت را احترام عمیق نسبت به افراد گمشده می دانید ، این امر به ما کمک می کند تا آن احساسات خوب را حفظ کنیم.”

از خودت ممنون

حتی اگر بیشتر لیستی از اهدافی را که در ژانویه 2020 برای خود تعیین کرده اید ، محقق نکرده اید ، همچنین باید اتفاقات خوبی را که امسال رخ داده است ، تصدیق کنید. و این شامل موفقیت های شماست – حتی اگر احساس کنید به سختی آن را انجام داده اید.

“من از خودم و از همه حمایت هایم سپاسگزارم. من خودم را به خاطر آنچه انجام دادم ستایش می کنم ، با وجود کوه اضطراب و از دست دادن سال ، “می گوید امان. “هر كاری كه انجام داده است باید معجزه تلقی شود!”

در آیین سال نو میلادی خود می توانید لحظه ای وقت بگذارید و در مورد همه کارهای مثبت یا چالش برانگیزی که امسال انجام داده اید ، هر چند کوچک باشد ، فکر کنید یا بنویسید. شما همچنین می توانید این توصیه را به معنای واقعی تر بدانید و با افزودن کمی مراقبت از خود به مراسم خود ، از خود تشکر کنید – یک حمام آرامش بخش طولانی مدت انجام دهید ، کاری برای خود انجام دهید که آن را به تعویق بیندازید ، یا فقط از انجام فعالیت لذت ببرید. که دوستش داری

هرچه هست فکر کنید آن را هدیه ای برای خودتان باشید. بر این واقعیت تمرکز کنید که این کار را انجام داده اید و به اندازه کافی چشمگیر است.

سنت های جدید ایجاد کنید

این فصل تعطیلات برای بیشتر ما غیر معمول است. افزایش تعداد موارد COVID-19 در سراسر جهان مردم را مجبور کرده است که در خانه بمانند و تنها با کسانی که فضای خود را با آنها تقسیم می کنند جشن بگیرند. مسلماً وضعیت متفاوتی نسبت به سالهای اخیر است و گرچه بی عیب و نقص نیست ، اما ممکن است فرصتی برای ارائه چیز جدید باشد.

امان می گوید ایجاد سنت های جدید بهترین راه برای حفظ انرژی است زیرا چیز جدیدی برای هیجان زده شدن به شما می دهد. باز هم ، این می تواند هر چیزی باشد – بازی کردن با خانواده از طریق زوم ، اختراع یک وعده یا نوشیدنی جدید با هم اتاقی ها ، یا ایجاد یک مراسم سلف سرویس که هر ساله انجام شود.

امان می گوید: “من یک گلدان فوندوئه 8 دلاری از همسایه و خانواده ام خریداری کردم و قصد دارم امسال قوطی های نرم خود را درست کرده و در پنیر فرو ببرم.” “ما منتظر آن هستیم.”

برای جشن سال نو هر کاری انجام می دهید ، بدانید که احساس خستگی و کمبود انرژی برای جشن گرفتن خوب است. 2020 تقریباً به پایان رسیده است و حتی اگر اوایل ژانویه اوضاع تغییر چندانی نکند ، ما هنوز چیزهایی برای انتظار داریم ، چیزهایی که باید از آنها سپاسگزار بود و بسیاری از الگوهای رفتاری برای کمک به ما در گیج شدن بقیه


منبع: khabar-reza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*