4 ابزار تحرک که به تسکین و کشش عضلات ملتهب کمک می کند



آموزش شدید نباید درد طولانی مدت را برای شما ایجاد کند.  ابزارهای بهبودی مناسب به شما کمک می کند تا جریان خون را افزایش دهید و برای تسکین درد خود با خستگی مبارزه کنید.

آموزش شدید نباید درد طولانی مدت را برای شما ایجاد کند. ابزارهای بهبودی مناسب به شما کمک می کند تا جریان خون را افزایش دهید و برای تسکین درد خود با خستگی مبارزه کنید. (آماندا رینگستاد /)

غلتک فوم

همانطور که بدن دردناک خود را از روی شبکه TriggerPoint 13 اینچی عبور می دهید ، می توانید بین بافت های هندسی که ضربات طولانی یا نقاط فشار متمرکز روی دست ها و انگشتان درمانگر را تولید می کنند ، انتخاب کنید. یک لوله پلاستیکی سخت درون آن تا 500 پوند پشتیبانی می کند.

نوار مقاومت

یک سر نوار مقاومت Rogue Echo Resistance را به دور یک شی ثابت بپیچید و از آن دور شوید تا شانه ها و کمر شما شل شود. لاتکس طبیعی 41 اینچ تا بیش از دو برابر طول خود منبسط می شود و به تدریج باعث افزایش کشش در هنگام کشش می شود.

ماساژور کوبه ای

سر ارتعاشی Hyperice Hypervolt موتوری به سرعت عضلات شما را تحت فشار قرار داده و باعث افزایش جریان خون و شل شدن بافت گره ای می شود. روش های از پیش تعیین شده در برنامه همراه به طور خودکار مقدار ایده آل نیرو را برای هر قسمت از بدن اعمال می کند.

بسته سرد و گرم

ژل سیلیکا موجود در کیسه قابل استفاده مجدد Arctic Flex انعطاف پذیر است ، حتی مستقیم از فریزر است ، بنابراین می توانید آن را در اطراف هر منطقه ملتهب بپیچید تا تورم کاهش یابد. برای عضلات سفت ، آن را حدود 20 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا خوب و برشته شود.

این داستان در زمستان 2020 ، مسئله تحول بر علوم عامه پسند.


منبع: khabar-reza.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*